loading...
عاشقانه
احسان بازدید : 8 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دیـشـبــــــــــــ بــه ســیـگــــــــار گفتم:

خــــــــوش بـحــالـتـــــــــ

تو از من خوش بخت تری .

گفت: چـــــــــــرا ؟!

گفتم: تـــــــو آتش بر سر داری

و مــن بــر دل

تو باهر پـــــــکــی که بهت میزنند . . .

خـــــــــاکــسـتـــر میشی

و من با هر خــــــــــــاطـره ای که یـــــاد میارم آتــــیـش میگیرم . . .

تو دود میشی و یه بویی ازت تو هــوا میمونه

اما من زیر خـــــــــاک میرم و عـطـــرمـم باهام چال میشه !

تو تــــــمـوم میشی یه فـیــلـتـــر ازت بـاقی میمونه . . .

و از مـــنـــــــــــــــــ هــــیچـــــــــــــــــ . . .

دیدم دیگه بـویـی ازش نمیاد !

سرم و چرخوندم دیدم خــــــــامــوش شده !

گفتم: اینم آخـــــــــریش که تو باد و پـــکـــ به انـتـهــا میرسی

و من ســـــــالــهـاستــــــــــ که هنوز نـــرســیدم

 



 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 288